Lorem ipsum dolor sit amet... Consectetuer adipiscing elit... Sed diam nonummy nibh euismod tincidunt... Ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat...

RAMADAN KEMBALI - rindunnyyeee -


ASSALAMUALAIKUM
SALAM SEJAHTERA

Hello ladies and gentleman , who's miss me ? ? Put your hands up . . 
#lambai-lambai tangan



ASSALAMUALAIKUM RAMADAN

( ^____^*)
ALHAMDULILLAH
RAMADAN DATANG KEMBALI
MASA UNTUK UPDATE IMAN , TOPUP PAHALA and DELETE DOSA
kan kan kan 

" Incik Rabu cepatlah muncul , kita tak sabar nak mulakan proses mendiet nie "
" Yeeaahhh puasa , dapatlah aku kumpul duit belanja "
" Alhamdulillah , Rabu nie bermula puasa ea , semoga aku tidak lari dari kewajipan " 

SESUNGGUHNYA BERMULALAH DENGAN NIAT YANG BETUL UNTUK MENDAPAT KEREDHAAN ALLAH SWT PADA SETIAP AMALAN YANG AKAN KAMU LAKUKAN 

eheemm eehhemm nak dok tanyo nie la kan , kome semua masih ingat lagi tak niat berpuasa . . ha ha ha lupa la tu kan #samelah dengan iza #wink wink wink


LAFAZ NIAT BERPUASA DAN DOA BERBUKA 



Jom jom kita tambah amalan kita dengan bersolat sunat tarawikh dan solat sunat witir


LAFAZ NIAT SOLAT SUNAT TARAWIKH



LAFAZ NIAT SOLAT SUNAT WITIR



ALHAMDULILLAH , BANYAKKAN GANJARAN YANG ALLAH BAGI



Tapi kalau kita nak ganjaran Allah , kita kenalah buat checklist ramadan
JOM JOM KITA FOLLOW CHECKLIST RAMADAN



SYOKNNYYAA RAMADAN

Daripada Sahl bin Sa'd , Rasulullah SAW bersabda :
" Sesungguhnya dalam syurga terdapat sebuah pintu yang dikenali dengan nama Rayyan , dimana memasuki daripadanya orang-orang yang berpuasa pada hari kiamat dan yang lai tidak berhak . Dikatakan mana orang yang berpuasa ? Lantas mereka bangun dan masuk melaluinya . Apabila selesai ditutup dan tiada yang lain berhak memasukinya . . "


Ingat pesan iza taw . . JANGAN CURI-CURI MAKAN dan MINUM . . ALLAH NAMPAK SETIAP PERBUATAN HAMBANYA . . chilll okay tak lame lah sebulan je . . tapi dengan sebulan tulah kita bermula dengan dunia baru , dunia untuk perubahan yang lebih baik . . insyaAllah . . 
Dalam kesempatan ini juga iza nak meminta maaf dan keampunan andai terkasar  budi bahasa or segala-galanya la kan . . 0-0 okay . . sayang kamu semua ketat-ketat #muaahh secupang


NO EAT - NO DRINK - NO SMOKE - NO MORE TALK


- Let's us coutdown to Ramadan -


SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN TO ALL MUSLIM IN D'WORLD


salam ramadan dari KAMI
IZZATI <3 AMIRUL
---<@ @>---










♥ Terima Kasih Kerana Sudi Bace ! Like Ye Kalau Suka ! ♥

@@
bloggerfacebook♥ Koment Kat Sini Ye ♥
1 ulasan:
ahmad berkata...

sinngah sini yer.. jom try widget top comment sy yer yg tlh dieditkan

salam ramadhan jugak yer.. blh visit site sy bace tazkirah ramadhan yer,